Summa sidvisningar

söndag 28 februari 2010

OS-MÖSSA

Inte trodde någon att den sulle bli en sån succé? När jag tittade på OS-invigningen fick jag syn på mössorna och tänkte att det skulle ju vara en kul idé att göra en sådan.

Sagt och gjort, jag åkte och handlade garn och gjorde två på studs, inte så komplicerat mönster...

Tog med mig sonens mössa till jobb på måndagen och sålde den direkt! Fick beställningar med mig hem och på den vägen är det!

Tills idag har jag gjort 32 stycken och börjar bli lite trött på färgerna. Och i handleden!!



En barnmössa finns här hemma till salu om någon är intresserad och när jag har gjort de två sista beställningarna har jag ett par nystan kvar ifall någon mer vill ha en!

10.03.22 Idag fick jag ytterligare beställning på fyra stycken. Det innebär att det blir mössor nr 47-50! Sen tror jag att det får räcka med OS-mössor på ett tag! Garnet är ändå slut i de flesta affärerna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar